قوانین و مقررات آموزشی

قوانین و مقررات آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی خرم آباد

با سلام و احترام، دانشپذیر گرامی توصيه مي‌نمايیم قبل از ثبت ‌نام از قوانین و مقررات آموزشی زير اطلاع يافته تا بتوانيد از امكانات ارائه شده بيشترين استفاده را داشته باشيد. بديهي‌است پس‌از ثبت‌نام قطعي قوانين طبق آئين‌نامه‌هاي مندرج پياده خواهد شد.

 

نكات ضروري جهت ثبت ‌نام

-رعایت پیش نیاز دروس جهت ثبت نام الزامی است.

-توجه داشته باشيد كه دقيقاً براساس اطلاعات وارده در فرم ثبت نام آنلاين در كلاس‌ مربوطه ثبت نام خواهيد شد لذا خواهشمند است در درج اطلاعات فرم نهايت دقت را مبذول فرمائيد.

-تأكيد مي‌نمايد كه هنگام ثبت‌نام، در تعيين درس (دروس) مورد نظر و ساعات كلاس‌ها دقت لازم را مبذول داريد، در غير اين صورت مجتمع از تغيير درس يا تعويض ساعات كلاس جداً معذور است.

-تشكيل كلاس‌ها منوط به احراز حد نصاب لازم جهت تشكيل كلاس مي‌باشد.

-حداكثر زمان غيبت موجه در هر درس چهار هفدهم ساعات آن درس مي‌باشد، در غير اين صورت دانش‌پذير از شركت در (آزمون پايان دوره و صدور گواهينامه در دوره‌هاي آزاد) محروم خواهد شد.

 

شرط موفقيت در دوره و دريافت گواهينامه

-شرط موفقيت در هر دوره، كسب حداقل نمره 60 از 100 مي‌باشد.

-دانش‌پذيران محترم مي‌توانند پس‌از اتمام دوره و احراز نمره قبولي جهت اعلام درخواست صدور گواهينامه پايان‌دوره به دپارتمان آموزشي مربوطه مراجعه نمايند.

-درصورت مفقود يا مخدوش شدن گواهينامه، صدور گواهينامه المثني با درخواست كتبي و پرداخت مبلغ مصوب مقدور مي‌باشد.

استرداد شهريه

در صورتيكه انصراف يا تغيير كلاس در روز ثبت نام ( تا قبل از پايان وقت اداري) باشد شهريه کسر نمي‌شود درصورت انصراف حداكثر تا يك‌روز پيش‌از شروع كلاس 90% شهريه از سوي مجتمع فني تهران مسترد مي‌گردد. انصراف در روز شروع کلاس و حداکثر تا یک روز قبل از گذشت 20% کل ساعات کلاس: استرداد 70% شهریه درصورت انصراف پس از گذشت 20% کل ساعات درس ، هيچ مبلغي مسترد نخواهد شد.

روش انصراف

دانشپذير گرامی در صورتی که پس از انجام ثبت نام و پرداخت شهريه به هر دليلی تقاضای انصراف داشتيد می توانيد به يکی از روش های زير اقدام کنيد. تا بر اساس آئين نامه فوق و شرايط انصراف در خواست شما مورد رسيدگی قرار گيرد.

1- مراجعه حضوری به شعبه ای که برای ان ثبت نام نموده ايد.

2- ورود به حساب کاربری و ثبت درخواست انصراف.

مقررات عمومی :

رعایت کامل موازین شرع مقدس اسلام و قوانین عرف جامعه اسلامی و حفظ حرمت محیط آموزشی. همکاری کامل با مسئولین مجتمع ، واحد انتظامات و رعایت احترام متقابل. عدم مراوده خارج از عرف دانشجوئی بین دانشجویان دختر و پسر در محدوده مجتمع.
عدم استفاده از هر گونه وسائل اضافه مانند تلفن همراه ، کتاب ، جزوه و … در جلسه آزمون . پرهیز از نوشتن سوالات آزمون ، گرفتن عکس یا هر گونه اقدام مشابه جهت خروج سوالات از محل آزمون . رعایت نظافت محل آزمون ، راهرو ها و محیط آموزشی مجتمع.
عدم مبادرت به شوخی های جلف و زننده و عدم تجمع دانشجویان در مقابل دربهای ورودی و سلب آسایش همسایگان. عدم استعمال دخانیات در محوطه مجتمع.
خواهران
رعایت دقیق و کامل حجاب و پوشش اسلامی ، استفاده از مقنعه بلند به جای روسری.
استفاده از مانتو و شلواربلند و آزاد با رنگهای سنگین ، عدم استفاده از لوازم آرایشی ، زیورآلات و لاک ناخن.
عدم استفاده از هر گونه کفشهای پاشنه بلند و جلوباز.
برادران
رعایت پوشش اسلامی به طور کامل ، عدم پوشیدن البسه تنگ ، چسبان و آستین کوتاه و کراوات.
حوادث قهریه (فورس ماژور)
در زمان بروز حوادث غیر مترقبه (پیش بینی نشده) و بروز اشکالاتی که ادامه و انجام کار را به هر دلیلی غیر ممکن می سازد تعهدات طرفین (کان لم یکن) تلقی و هیچ ادعائی به یکدیگر نخواهند داشت.
کلیه داوطلبان موظف به رعایت کامل مفاد آیین نامه انضباطی مجتمع می باشند . در صورت تشخیص عدم صلاحیت داوطلب از سوی
مجتمع یا سایر مقامات ذیصلاح ، از ثبت نام و ادامه آموزش آنان خودداری و پیگیریهای لازم به عمل خواهد آمد.
داوطلبان مسئول حفظ و نگهداری تجهیزاتی هستند که در کلاس و یا دیگر اماکن مجتمع در اختیارشان قرارمی گیرد و در صورت
هر گونه خسارت ملزم و متعهد به جبران آن هستند.
دستورالعمل مقررات آموزشی
داوطلبان باید توجه داشته باشند که دقیقاً بر اساس اطلاعات وارده در فرم ثبت نام اسامی آنها در کلاسها ثبت و مدرک آنها صادر خواهد شد.لذا خواهشمند است که نسبت به تکمیل فرم نهایت دقت را مبذول فرمائید.
در دوره هایی که جهت آموزش نیاز به رایانه می باشد ، به ازای هر دو دانشپذیر یک رایانه در نظر گرفته شده است .
مدارک دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
حداکثر زمان غیبت در هر درس ۴/۱۷  ساعات آن درس می باشد ، در غیر اینصورت دانشپذیر از شرکت در آزمون پایان دوره محروم و گواهینامه پایان دوره برای نامبرده صادر نخواهد گردید.
آزمون مجدد در هر دوره تنها در صورت موجه بودن غیبت در جلسه آزمون برگزار می گردد و هزینه آن مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال دوره می باشد.
تبصره : اخذ آزمون مجدد در دوره های زبان های خارجی تا یک ماه و در باقی دوره ها تا دو ماه پس از پایان دوره امکان پذیر می باشد .
چنانچه دانش پذیر پس از ثبت نام قصد جابجایی از دوره را داشته باشد به ترتیب زیر با وی رفتار خواهد شد :
جابجایی از تاریخ ثبت نام تا قبل از اعلان شروع کلاس بدون کسر هزینه
جابجایی از زمان اعلان شروع کلاس تا گذشت ۱۰% ساعات درس با کسر ۱۵% هزینه دوره
جابجایی پس از گذشت ۱۰% ساعات درس عدم جابجایی دوره
در صورت به حدنصاب نرسیدن کلاس،مجتمع اختیار دارد حداکثر تا ۳ هفته تاریخ اعلام شده آغاز کلاس را جابجا نماید.
چنانچه دانش پذیر پس از ثبت نام قصد انصراف از دوره را داشته باشد به ترتیب زیر با وی رفتار خواهد شد :
انصراف از تاریخ ثبت نام تا قبل از اعلان شروع کلاس : استرداد ۹۰% شهریه کل دوره
انصراف از زمان اعلان شروع کلاس تا قبل از گذشت ۲۰% ساعات درس : استرداد ۷۰% شهریه کل دوره
انصراف پس از گذشت ۲۰% ساعات درس : عدم استرداد شهریه کل دوره
در صورت صلاحدید مجتمع در قبال تغییر مدرس دوره جاری،دانش پذیر حق هیچ گونه اعتراضی ندارد و موظف است تابع قوانین مجتمع باشد .
تبصره دوره خصوصی :  در صورت هرگونه تغییر زمان آموزشی ، طی دوره خصوصی دانش پذیر موظف است نسبت به هماهنگی آن حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری کلاس مراتب را به واحد آموزش اعلام نماید .در صورت عدم هماهنگی، هزینه آن جلسه کسر خواهد گردید .
تبصره: دانش پذیران توجه داشته باشنه کلیه اطلاع رسانیهای دوره اعم از شروع،اعلام کلاس جبرانی،کنسلی کلاس و اعلام آزمون پایان دوره از تلفن مرکز مجتمع فنی تهران نمایندگی خرم آباد( 066-33335506-8) صورت می پذیرد و در صورت پاسخ ندادن هنرجو مجتمع هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
تعهدات مجتمع فنی تهران
مجتمع فنی تهران نمایندگی خرم آباد تعهد می نماید دوره های خود را به نحوه مناسب و با شرایط تعهد داده شده، بر اساس برنامه زمانی ارائه شده و در زمان مقرر و با اساتید مناسب و واجد شرایط در فضایی با گنجایش لازم، برگزار نماید.
دستورالعمل نحوه پرداخت شهریه
برای دوره هایی که مبلغ شهریه آنها کمتر از پنج میلیون ریال می باشد، امکان تقسیط شهریه وجود ندارد.
برای دوره هایی که مبلغ شهریه آنها بین پنج تا ده میلیون ریال است، نصف شهریه در هنگام ثبت نام و نصف دیگر در جلسه اول کلاس پرداخت می شود.
برای دوره هایی که مبلغ شهریه آنها بالای ده میلیون ریال است، ۱/۳ شهریه روز اول کلاس ، و مابقی در دو قسط به صورت چک در روز اول کلاس دریافت می گردد. در صورت عدم وجود چک، هنرجو می تواند به میزان مبلغ بدهی خود سفته پرداخت نماید که بعد از تسویه کامل به هنرجو عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم تسویه در طی سه جلسه اول از حضور دانشجو در کلاس جلوگیری خواهد شد.
اینجانب ……………………………………………. با مطالعه موارد مندرج در فرم ثبت نام ،به ویژه آگاهی از آیین نامه انضباطی و مقررات و نحوه پرداخت و استرداد  شهریه ،متقاضی ثبت نام در کلاسها می باشم و تعهد می نمایم کلیه موارد فوق را رعایت نمایم و در غیر این صورت طبق مقررات با اینجانب  برخورد شود . بدیهی است عدم رعایت موارد مذکور منجر به معرفی افراد خاطی به کمیته انضباطی خواهد بود

شماره تماس : 

066۳۳۳۳۵۵06